Kanapka z Arbuza



Sezon arbuzowy już się rozpoczął, można kupić piękne i słodkie arbuzy dosłownie wszędzie, cena też jest odpowiednia. Możliwości podania tego słodkiego owocu są przeróżne. Ja dzisiaj chcę pokazać przystawkę arbuzową w formie kanapki:)

Sposób przygotowania:
Arbuza pokroiłam na kawałki dodałam pokrojone truskawki, banany, winogrona i posypałam go starkowaną czekoladą. Sposób podania jest inny, a gościom smakowało i bardzo ich zaciekawiło.
Jeżeli lubisz inne owoce stwórz swoją własną kompozycję :P

Komentarze

  1. Bardzo fajny blog :)

    Ps. Zapraszam na mojego bloga kulinarnego: http://ugotujrazemznami.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hah, ciekawy pomysł ;))
    nie wpadłabym na to :p
    świetny blog ;))
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty