Sałatka z buraczkami i jabłkiem



Uwielbiam sałatki, zazwyczaj udaje mi się przygotować coś innego jednak są takie do których lubię wracać bo ich smak po prostu pieści moje podniebienie. Ponieważ nawiązałam współpracę z firmą KROKUS od której otrzymałam ogromną paczkę z przetworami mogę wam ją polecić z czystym sumienie. Wiecie już, że jestem zwolenniczką produktów eko i przyrządzanych babcinymi sposobami. Tutaj potestowałam, posprawdzałam i skład jest taki jak powinien być - naturalny, a produkty są zawekowane. To są doskonałe produkty dla osób, które nie mają czasu na zapełnianie spiżami produktami własnymi. Dzisiaj w ruch poszły buraczane kulki :)

Składniki:
200 g buraczanych kulek KROKUS
50 g kiełek rzodkiewki 
1 jabłko 
50 g orzechów włoskich łuskanych
10 pomidorków koktajlowych

sos:
2 łyżki oliwy z oliwek 
2 łyżki miodu 
sok z połowy cytryny
sól i pieprz 

Przygotowanie:
Wszystkie składniki do sosu mieszamy w mikserze do sosów. Kiełki układamy na półmisku, układamy jabłka pokrojone w cienkie księżyce, buraczki pocięte w cienkie okręgi, pomidorki w ćwiartkach, orzechy. Wszystko polewamy sosem.  


Smacznego!

KROKUS  wyposaża Niezły Młynek w przetwory. 






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty