Leczo




Mniam leczo- co tutaj dużo pisać każdy je lubi czy wegetariańskie czy z kiełbasą zawsze jest dobre. Dziś na obiad serwuję leczo z papryką i cukinią na ostro. 

Składniki:
5 papryk żółtych 
2 średnie cukinie
200 g kiełbasy chorizo
2 duże cebule
3 ząbki czosnku
400 g całych pomidorów z puszki
łyżka oliwy
3 łyżeczki papryki słodkiej
0,5 łyżeczki pasty węgierskiej
sól i pieprz do smaku


Przygotowanie:
Cebulę, czosnek, kiełbasę kroimy w drobną kostkę i obsmażamy. Przerzucamy do dużego garnka i dodajemy pomidory szklankę wody i paprykę pokrojoną w kostkę, a po ok 15 minutach gotowania dodajemy cukinię również pokrojoną. Dodajemy pastę węgierską i doprawiamy gotujemy ok 1,5h na małym ogniu.   
Podajemy ze szczypiorkiem i  świeżym pieczywem.  


Smacznego!

Komentarze

  1. Moja mama robi bardzo podobne i je uwielbiam ♥
    Staram się o współpracę z Sheinside, więc bd wdzięczna jak klikniesz ♥
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię leczo, pyszna potrawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooohhh.... spełniasz marzenia mojego podniebienia :)koooocham leczo!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam to danie! :)
    ---
    http://takeittasty.blogspot.com
    http://facebook.com/takeittasty

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham leczo :) Z kiełbasą chorizo jeszcze nie próbowałam a uwielbiam ją ! Dziękuję za inspirację :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja robię leczo bez kiełbasy, ale nie wiem czy tą potrawę jeszcze wtedy można nazywać leczo ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty