Warsztaty z Kikkoman i Tabasco - Smaczny orzech do zgryzienia


Lepiej późno niż wcale :) Jeszcze przed Świętami miałam możliwość  uczestniczyć w warsztatach Świątecznych zorganizowanych przez firmę Kokkoman i Tabasco. Tematyką warsztatów był orzech i oczywiście klimat Świąteczny. W bardzo nietypowy sposób doprawialiśmy dania i powiem szczerze, ze bardzo mi się to podobało. Tabasco kojarzy mi się z dodaniem pikanterii w potrawach i do tego często je stosowałam, jednak przez połączenie różnych smaków, możecie świetnie doprawić swoje danie właśnie sosami Tabasco, a dosolić sosem sojowy, zresztą ten sposób często stosuję w swojej kuchni. 

W trakcie warsztatów podzieliliśmy się na grupy w wspólnie przygotowaliśmy:
- świąteczną zupę z orzechów włoskich
- pierożki z kaszą, grzybami i orzechami laskowymi
- śledzie w grzybach i ziołach do tego orzechowy wafelek
- karpia w maku i kokosie, jabłko i gruszkę z pęczakiem na domowym winie
- karmelizowane orzechy na kokosowym puddingu z imbirem

I powiem szczerze, że mimo iż moja grupa przygotowała przepyszną zupę świąteczną na bazie orzechów włoskich to deser skradł moje serce i uważam, że pudding wygrał jako najlepsze danie :)

Taką ciekawostką jest to, że warsztaty nie odbyły się tylko dla nas, odbyły się w tym samym czasie warsztaty dla dzieci, które jako mini kucharze w świątecznym klimacie dekorowały pierniczki. Przesłodki widok :) 

Zapraszam na fotorelację: 

















Dziękuję za zaproszenie :) 

Komentarze

Popularne posty