Grillowana kanapka śniadaniowa z sosem orzechowym




Każdy potrafi robić tosty  :) to nie żadna filozofia. Mnie naszło na takiego tosta śniadaniowego ponieważ spotkałam się ze znajomym i wspominaliśmy nasze studenckie czasy. Mieszanie smaków i magiczne potrawy z tego co jest w lodówce, to było coś niesamowitego. Jeżeli nie było za dużo w lodówce to robiliśmy tosty.  A do takich tostów koniecznie sos na bazie masła orzechowego! Ten smak to najlepsza rzecz jaką pamiętam, koniecznie musicie spróbować, a na poranne śniadanie do ciepłej herbaty to magiczne rozpoczęcie udanego dnia.

Składniki:
sos orzechowy 
2 spore łyżki masła orzechowego niesłodzonego
2 łyżki miodu
50 ml wody
wszystko ze sobą starannie połączyć 

kanapki
4 kromki chleba tostowego pełnoziarnistego
1 jajko ugotowane na twardo
8 plastrów krakowskiej suchej
1 pomidor
10 listków świeżej bazylii
4 plastry sera cheddar
2 łyżeczki masła

Pamiętajcie pomysłów na kanapki są miliony :) tutaj kilka dodatkowych propozycji i do tego produkty w atrakcyjnych cenach 


Przygotowanie:
Każdą kromkę chleba posmarować masłem ułożyć: chleb,ser, kiełbasa, pomidor, pokrojone jajko, liście bazylii, ser i przykryć chlebem. Wszystko pieczemy w tosterze albo grillujemy. Do tego maczamy tosty w naszym sosie orzechowym :) 


Smacznego!

Zaglądajcie na mój ->  Instagram <- tam znajdziecie dużo inspiracji nie tylko kulinarnych

Komentarze

  1. wspaniałe te kanapeczki !
    ale narobiłas mi smaka na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa propozycja ;) Zapraszam do udziału w kanapkowej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jajkiem jeszcze tosta nie robiłam :-) pysznie wygląda :-) i ten sos ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty