Sałatka z czerwonej kapusty


Wracam do Was po krótkiej przerwie, ostatnio popsuł mi się laptop i żeby coś napisać muszę trochę pokombinować. Za ok 2 tygodnie będę z Wami w stałym kontakcie i przepisy będą umieszczane płynnie :). Dzisiaj przygotowałam sałatkę z czerwonej kapusty. Powiem szczerze, że myślałam, że nic z tego nie będzie, a tu takie miłe rozczarowanie. Mogę powiedzieć, że mi smakowało i mam nadzieję, że i Wam przypadnie ona do gustu. Szczególnie jak kupicie giga głowę kapuchy i zrobicie Wasze danie, a jeszcze trochę zostanie i nie wiecie co z nią zrobić.

Składniki:
1/4 główka kapusty ( ok 400 g)
2 duże jabłka
1 duża czerwona 
sok z 1 cytryny
1 łyżka miodu
1 łyżka oliwy z oliwek
kilka kropli octu
sól i pieprz do smaku


Wszystkie składniki i wiele innych znajdziecie tutaj


Przygotowanie:
Szykujemy drobno kapustę, skrapiamy ją kilkoma kroplami octu i sokiem z cytryny, delikatnie przemieszajmy. Następnie dodajemy starkowane 2 jabłka bez skórki i pokrojoną w drobną kosteczkę cebulę. Dodajemy miód i oliwę, doprawiamy do smaku i mieszamy. Można dodać jeszcze odrobinę cukru ale jeżeli nie chcecie to sam miód wystarczy :)


Smacznego!






Komentarze

  1. Nigdy nie umiałam zrobić takiej składki, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przepis:-). A ta jedna duza czerwona,to pewnie cebula? Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty