Mojito truskawkowe


Sezon na truskawki trawa, dlatego postanowiłam przygotować wyskokowego drinka idealnego na upalne wieczory. To świetna alternatywa, dla tradycyjnego Mojito, który cieszy się ogromną popularnością nie tylko wśród Pań. 

Porcja na 2 drinki

Składniki: 
200 g świeżych truskawek
60 ml rumu
1 limonka
8 listków mięty + do dekoracji
2 łyżeczki cukru trzcinowego
ok 50 ml  wody gazowanej
kruszony lód

Ciekawe rozwiązania znajdziecie tutaj

Przygotowanie:
Truskawki, miętę, cukier i sok z limonki wrzucamy do naczynia miksującego i wszystko miksujemy na gładką masę. Dodajemy rum i wodę i wszystko ponownie mieszamy. 

Gotowy napój rozlewamy do szklanek wypełnionych lodem i dekorujemy. 



Udanego wieczoru :)





Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Mówi się że jemy oczami. Jak się okazuje też nimi pijemy :D

      Usuń
  2. Podoba mi się taka sezonowa wariacja na temat starego, dobrego mojito : ) Wygląda nawet lepiej niż oryginał, jestem bardzo ciekawa jego smaku. Nie pomyślałam o takim wykorzystaniu truskawek, ale to idealny drink na grilla czy leniwy wieczór na tarasie. Podejrzewam, że dla Panów będzie zbyt słodki, chociaż warto go zrobić choćby z powodu ciekawego efektu wizualnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwno Panom bardzo przypadł do gustu 😉 na ostatniej imprezie skradł ich serca.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty