Wyniki Konkursu - Miłość do czekolady


Miło mi poinformować, że konkurs wygrała Pani NULEK, która pokazała nam Swoją prawdziwą miłość do czekolady :)


Czym jest dla mnie czekolada?

Czym jest dla mnie czekolada?
Ten, kto to pytanie zada,
musi nie znać mnie zupełnie,
skoro nie wie. Lecz ja spełnię
tu jego wiedzy pragnienie
i definicję wymienię.

Czekolada to pociecha:
po różnych życiowych grzechach,
wpadkach, smutkach oraz wtopach
to ona mi daje kopa
do działania, do poprawy!
Bo bez niej nie ma zabawy!

Czekolada to nagroda,
co smaku zwycięstwu doda!

Czekolada to wyzwanie
- nie zjeść kostek, patrząc na nie!

Czekolada to zagadka:
co skrywa tabliczka gładka?
Bakalie, a może kremy?
Nie dowiemy się, nim zjemy... ;)

Czekolada to podnieta
dla kobiety i faceta,
zjadasz kostkę, wnet poczujesz,
że w środku ogniem buzujesz
najprawdziwszej namiętności
i żar w żyłach Twoich gości...

Czekolada to smakołyk.
Człowiek, choć biedny i goły,
dla niej gotów sprzedać duszę...

Och, zjeść zaraz kostkę muszę! ;)


Proszę o przesłanie niezbędnych informacji: imię i nazwisko, adres oraz telefon kontaktowy na adres mailowy kloss.katarzyna@gmail.com .

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty