Prezent dla niej - Prezentownik 2021

 


Przyznam, że ja nie mam problemów żeby wysłać listę z tym co chciałabym dostać pod choinkę. Dla tych co szukają i nie mają pomysłów co można kupić na prezent podsyłam kilka super propozycji.


TOP 1

Porcelana, piękna filiżanka do kawy czy herbaty zdecydowanie zachwyci nie jedną kobietę. Klasyczna, fikuśna, ręcznie robiona - to jest to!

Koszt od 50 zł


TOP 2 

Biżuteria i piękna spersonalizowana bransoletka od Maybe - mam dla Was super propozycję od sklepu Golden Shop na cały asortyment macie kod rabatowy MLYNEK10. 

Koszt od 80 zł



TOP 3

Luksusowe świece lub kosmetyki od NIANCE 
Przyznam, że świeca prezentuje się pięknie i chętnie otrzymałabym ją jeszcze raz.

Koszt 370 zł


TOP 4 

Świeca od Jewel Candle  tym razem świeca ma w sobie srebrny upominek. Kupując możecie wybrać rodzaj niespodzianki: kolczyki, bransoletka lub naszyjnik. 

Koszt 149 zł



TOP 5

Chyba każda kobieta uwielbia pościel: dobrej jakości i idealnie ją otulającą.  W Euro Firany  znajdziecie piękne komplety, które świetnie nadadzą się na prezent nie tylko dla niej, ale również będą idealnym prezentem dla naszych rodziców. 

Koszt 289,90 zł




TOP 6 

Zestaw kosmetyków od Essenz. Ten zestaw w szczególności przypadnie Wam do gustu. Możecie go skomponować sami, w zależności od waszych potrzeb. Kosmetyki są w 100% naturalne.

Koszt od 79 zł 



TOP 7

Tutaj wkrada się elektronika od UGREEN, to są rzeczy uzupełniające jednak, każdy chce je mieć. 

Jako numer jeden adapter USB , to jest coś dla posiadaczy MacBook Air, który nie posiada chociażby wejścia HDMI czy USB. To mój prezent numer jeden i przyznam, że używam go codziennie.

Koszt 169 zł

Numer dwa, słuchawki bezprzewodowe jakość dźwięku powiem, że mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. To prezent, dzięki któremu zaczęłam biegać. 

Koszt 239 zł







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty