Górska Osada Poronin - weekend w górach



Czas napisać o tym wyjeździe :)
Długo się broniłam, bo był bardzo osobisty. W końcu pojechaliśmy tam na moje 33 urodziny. Postanowiłam się podzielić tym cudownym miejscem, tylko dlatego, że bombardowaliście mnie pytaniami na Instagramie. 

Dość dużo podróżujemy, wtedy jeszcze z moi narzeczonym, a dziś mężem. Ale o tym w innym poście. m

Urodziny mam 1 marca :) i właśnie wtedy wybraliśmy się do Górskiej Osady . Pojechała zemną oczywiście najbliższa ekipa, która bawiła się wyśmienicie.

Górska Osada znajduje się w Poroninie, dokładnie na ul. Kośne Hamry  4c. Znajdziecie tutaj 5 ekskluzywnych domków, w których się zakochacie. Uważam, że są jednymi z piękniejszych jakie widziałam w polskich górach. Miejsce jest dopracowane w każdym względzie. To właśnie Pani Ula, która jest właścicielką i projektantką tego miejsca. Stworzyła to cudo.
Zobaczcie wnętrza. 







Koniecznie wejdźcie na mój Instagram  w wyróżnionych jest zakładka Górska Osada, a w niej dużo filmików z tego weekendu. 
Wracając do wnętrz zobaczcie sami, wszystko jest w górskim stylu, ze smakiem i dopieszczone z najmniejszymi szczegółami. Wchodząc tam przeniesiecie się do małego raju. Miejsce to odwiedziliśmy zimą, jednak latem, mi osobiście wydaje się piękniejsze. Zimą, śnieg, góry, lekki mróz, to w sumie wymarzona pogoda na taką wyprawę. I taką właśnie mieliśmy pogodę.

Znajdziecie tutaj magiczną saunę...





Spędziliśmy tu cudowne wieczory. Znajdziecie w tym miejscu również plac zabaw dla dzieci oraz mały domek, który możecie zarezerwować na grilla lub ognisko. 
To właśnie w nim świętowaliśmy.




Czy wrócimy do tego miejsca?

TAK!

I Wam polecam, odwiedzenie go na weekend, na tydzień, z dziećmi lub na romantyczny czas, a nawet ze zwierzętami. Możecie tu spędzić Sylwestra, ferie zimowe lub urlop. To będzie magiczny czas. pamiętajcie Polska jest piękna i warto ją odwiedzać. 






Zaglądajcie na mój ->  Instagram <- tam znajdziecie dużo inspiracji nie tylko kulinarnych


Komentarze

Popularne posty