Omlet z łososiem i szpinakiem



Śniadanie nie musi być nudne. Ostatnio przyznam, że trochę zaniedbałam śniadania. Nawet pomyślałam o diecie pudełkowej ... pytanie czy warto??


Pośpiech i dużo pracy, a do tego szykujący się remont i to nie pokoju, a całego mieszkania.

Mam nadzieję, że będziecie razem ze mną przeżywać ten chwile. Będzie to mój pierwszy remont w życiu swojego M. Jestem mega podekscytowana.

Opiszę Wam trochę to innym razem :) 

A dziś omlet, ze świeżym szpinakiem i wędzonym łososiem.

Składniki:
łyżka masła
garść szpinaku
100 g wędzonego łososia
50 g mozzarelli
3 jajka
4 łyżki mleka
1 łyżka mąki
sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:
W misce roztrzep widelcem jajka z mlekiem i mąką. Do masy dodaj porwany na mniejsze kawałki ser mozzarella oraz łososia, również w mniejszych kawałkach. Masę delikatnie dopraw pieprzem i solą. 

Na rozgrzanej patelni (średnica 24 cm) podsmaż na maśle szpinak, następnie zalej wszystko masą i smaż na małym ogniu około 5 minut. Możesz również po 3 minutach patelnię umieścić w piekarniku i piec przez 3 minuty w 180 C ( patelnia musi być przystosowana do pieczenia). 



Smacznego! 

Komentarze

Popularne posty