Tosty z mozzarellą i rzodkiewką z sadzonym jajkiem przepiórczym







Dzień dobry! Na śniadanie dzisiaj serwujemy tosty, bo każdy je lubi. Ja osobiście mam coś takiego, ze mogę zapomnieć o tosterze jednak jak kupię już chleb, to będę tosty jadła trzy razy dziennie - na śniadanie, obiad i kolację hehe. Wiem, że to śmieszne ale tak mam i potem spokój na pół roku :) 
A dzisiaj takie proste tosty bo z mozzarellą i rzodkiewką zapiekane w tosterze, a na to smażone jajko przepiórcze. Koniecznie z lejącym się żółtkiem. 

Słodkie uzupełnienie znajdziecie tutaj 

Przygotowanie jest banalne, ser kroimy w plastry i układamy na chlebie, na to pokrojoną rzodkiewkę i wszystko opiekamy w tosterze. W tym samym czasie smażymy jajka sadzone, jednak bez żadnego tłuszczu najlepiej na patelni teflonowej. Podajemy na ciepło - pychotki. 


Smacznego!

Komentarze

  1. Narobiłaś mi smak na tosty! Mam podobnie jak ty, czasem mam taką fazę, że jem tosty praktycznie cały czas, a potem się to uspokaja! ;))
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie fazy mają chyba tylko dziewczyny hehehe :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. takie to proste a dobre, ja robię je w moim nowym tosterze Ariete vintage, super włoski klimat

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty